مراحل یک آمیزش لذتبخش
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
دو شنبه 19 تير 1391 ساعت 20:4 | بازدید : 5796 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )

مرحله اول . مقدماتی( انگیزش و تحریک)

این مرحله مربوط به تحریکات روحی زنان و مردان است.مردان برخلاف زنان برای عمل جنسی حتمآ باید تحریک شوند تا بتوانند آلت خود را داخل مهبل زن كنند. اما زنان بدون اینکه تحریک شوند قادر به عمل جنسی هستند  و ميتوانند بدون هيچ مقدمه اي پذيراي آلت مرد باشند .با این تفاوت که از این عمل جنسی لذتی نمیبرند.

تحریکات روحی مرد برای یک عمل جنسی لذتبخش عبارتند از:قیافه ظاهری زن-فرم پستانهای زن-رنگ موها-نظافت و بی مویی آلت تناسلی زن-طرز رفتار و لحن سخن گفتن زن-اندام و بدن  و بوی خوش زن.لباسهاي زن بخصوص لباسهاي زير

در این مرحله بعلت بوسیدن و تماس و مالش آلت تناسلی و پستانها و تحریک کلیتوریس (برجستگی نوک بالای آلت تناسلی خانومها ) زن و مرد احساس لذت کرده و برای انجام عمل جنسی آماده میشوند.دراین مرحله در صورتیکه نقاط شهوتی زن که عبارتند از (کلیتوریس- پستانها - زیر بغل- باسن- ولاله گوش – رانهاي زن ) توسط مرد تحریک شده باشدغدد آلت تناسلی زن شروع به ترشح کرده و جدار داخلی آلت تناسلی زن (فرج)را لیز کرده و زن را برای پذیرش آلت تناسلی مرد آماده میکنند.

وقتی بر اثر تحریک، خون در اندام جنسی جمع میشود کلیتوریس سفت میشود و در همان لحظه مهبل شروع به ترشح مقداری ماده لیز کننده میکند، همچنین سطح داخلی دیوار لوله واژن بر اثر نوعی فرآیند تعریق، با یک ماده لیز کننده پوشیده میشود. سیاهرگ مهبل گشادتر و پر از خون شده، رنگ مهبل تیره تر میشود. در همین زمان میزان ضربان نبض و فشار خون به طور قابل ملاحظهای بالا ميرود.

وقتی را که زوج ها برای پیش نوازی صرف می کنند، صرفا جنبه عاطفی ندارد. در بدن زنی که برای داشتن رابطه جنسی آماده میشود، تغییراتی صورت می گیرد که دخول را ساده تر می کند. علت این است که بدن زنان طوری طراحی شده که در هنگام دخول حداکثر آمادگی را برای باردار شدن فراهم کند، بنابراین وقتی که خانمی آمادگی لازم را بر اثر پیش نوازی پیدا می کند، رحمش به سمت بالا کشیده می شود و این کار به طول واژن اضافه می کند تا توانایی گنجایش آلت مردانه را داشته باشد در این حالت دیواره های واژن پر خون شده و مواد لغزنده ای را ترشح می کنند که دخول را آسانتر می کند. این دیواره ها بر اثر پیش نوازی مناسب از یکدیگر جدا شده و جای دادن آلت مردانه را در واژن ساده تر می کنند. بنابراین می بینیم که پیش نوازی خوشایند و به مقدار کافی تا چه حد می تواند در کیفیت رابطه جنسی تاثیر داشته باشد

پس براي به هيجان آوردن زن و آماده كردن او بايد ابتدا اورا مورد نوازش قرار داد.اندام او را مالش داد. پستانهايش را بخصوص نوك آنها را مالش داد.رانهاي او را بماليد. لاله گوشش را مالش دهيد.شانه ها و گردن و كمر زن را نوازش داده و مالش دهيم. گرفتن بوسه از صورت و لبان زن بسيار محرك است. كردن زبان مرد در دهان زن او را تحريك ميكند.نوازش كردن موهاي زن در شهوتي كردن زن مفيد است.

خلاصه هر كجاي بدن زن را كه نوازش دهيم . او را براي عمل نزديكي آماده تر ميكند. از نوك پنجه پا تا فرق كله اش همه نقاط تحريك پذير است. و هر قسمتي را كه انتخاب كنيم اشتباه نكرده ايم .



 

مرحله  دوم . ورود آلت

در این مرحله آلت تناسلی مرد که به حالت نعوظ(راست شده)درآمده و آماده است تا داخل مهبل زن شود. و از طرفي بر اثر معاشقه و عشقبازي و نوازش زن ، زن هم آماده شده تا آلت مرد را در داخل مهبل خود جاي دهد. پس آلت مرد بايد به آرامی داخل آلت تناسلی زن(فرج زن)فرو برده شود.این عمل باید خیلی آهسته و در کمال ظرافت انجام شود تا زن بخوبی بتواند همزمان با مرد لذت ببرد.

بعد از فرو کردن آلت تناسلی مرد به داخل آلت زن همراه با بوسه و نوازش باید تحریک نقاط شهوتی زن را که قبلآ ذکر کردم ادامه دهید.همچنین گفتن بعضی از جملات شیرین و عشقی در تحریک زن موثر است.بعد از فرو کردن آلت مردبه داخل آلت تناسلی زن غددموجود در آلت تناسلی زن ترشحات فراوانی میکنندکه عمل ورود و خروج آلت مرد را آسان میکنند.همچنین در این مرحله زن به تناوب و برعکس حرکات باسن مردخود را حرکت میدهدو عضلات مهبل (فرج)خود را منقبض و منبسط میکند.که اینکار سبب تشدیدواکنشهای هیجانی شده و کمک میکند تا زن و مرد با هم به مرحله اوج لذت جنسی برسند.

بافت دیواره یک سوم خارجی واژن به علت پرخون شدن، متورم میشود که در نتیجه، موجب تنگی ورودی دهانه مهبل میگردد. به این مرحله سکوی ارگاسم میگویند. در این مرحله به نظر میرسد [کلیتوریس] در زیر یک کلاهک رفته یا به داخل کشیده میشود اما در حقیقت، کلیتوریس به عنوان یک گیرنده تحریکات، درجهت پاسخ به تحریک مستقیم نواحی مجاور کمک میکند. رحم، لوله رحم و تخمدان بزرگتر شده و تنفس، ضربان نبض و حرکات زن سریعتر میشود.



مرحله تلمبه زدن

این مرحله که همان اوج لذت جنسی است و طرفين نهايت لذت را از هم ميبرند. در این مرحله هیجانات جنسی به نهایت شدت خود میرسندو مرد آلت تناسلی خود را بدرون آلت تناسلی زن(مهبل زن)فشار میدهد  و ميكوبد.كه به اين مرحله تلمبه زدن ميگويند. يا پمپ كردن.(البته در زبان عاميانه پسته زدن هم ميگويند.)

 

مرحله تخليه آب مني

كه مرد همراه با لرزش بدن و فشار دادن آلت خود به عمق مهبل زن ، مایع لذتبخش خود را درون آلت تناسلی زن میریزد.در هنگام ریختن مایع لذتبخش مرد درون آلت زن عضلات انتهای آلت مرد و نزدیک کیسه های منی مرتبآ منقبض و منبسط میشوندو مایع لذتبخش را با جهش داخل آلت تناسلی زن میریزدو اوج لذت جنسی مرد فرا میرسد.در صورتیکه عمل جنسی درست انجام شده باشد زن نیز همزمان با مرد به اوج لذت جنسی میرسد.زنها برای بیان حالتی که در موقع رسیدن به اوج لذت جنسی به آنها دست میدهد جملات زیررا ذکر میکنند:(احساس خارش و مور مور شدن در تمام بدن-موجهای پیاپی که از هر جهت می آیند-مانند بالنی که داخل بدن منفجر میشود)

لوله واژن به طور ریتمیک شروع به منقبض شدن میکند. همچنین انقباض غیرارادی اسفنکتر مقعد نیز در این مرحله پیش میآید. تعداد نبض و میزان فشار خون بالا میرود. افزایش انقباض عضلات و مملو از خون شدن سیاهرگ موجب رسیدن به اوج لذت جنسی میشود. همچنین باید در نظر گرفت ارگاسم یا به طور مثال عکس العمل طبیعی زانو نمیتواند به زور صورت پذیرد، این بازتابها به طور طبیعی اتفاق میافتند.
آخرين مرحله خمودگي و سستي است كه در اين حالت زن و مردي كه به اوج لذت جنسي رسيده باشند احساس رضايت ميكنند كه توام با يك نوع خستگي و رخوت است.عكس العملهايي كه در هنگام انجام عمل جنسي و بعد از آن در زن و مرد بوجود مي آيند عبارتند از:بالا رفتن فشار خون-افزايش ضربان قلب-گشاد شدن رگها و افزايش گردش خون و درنتيجه قرمز شدن چهره و بدن-كاهش ادراك حواس پنجگانه-افزايش ترشحات بزاق و بيني و اشك و غدد تناسلي-گشاد شدن مردمك چشم-راست شدن موهاي بدن. بازو بست كردن دهان . وبيان صداهاي غير عادي است.

اوج لذت جنسي در زن ديرتر از مرد دست ميدهد واين مدت از ۴ تا ۱۰ دقيقه است.بهمين دليل تحريك نقاط شهوتي زن (كه قبلا ذكر كردم) قبل از فرو كردن آلت تناسلي مرد درون آلت تناسلي زن لازم است.اوج لذت جنسي در زن عميقتر و توام با احساس آرامش بيشتري است وگاهي ممكن است در اثر همين سستي و رضايت عضلات مضيقه شل شده و چند قطره ادرارخارج شود.

مدت رسيدن به اوج لذت جنسي در مردها از ۲ الي ۴ دقيقه است.تعداد ودفعات عمل جنسي در طول مدت ازدواج در مرد كم مي شود ولي بهمين نسبت ميل به نزديكي و انجام عمل جنسي براي رسيدن به اوج لذت جنسي در زنها زياد مي شود.

 

مرحله  آخر . آرامش


در این مرحله، احتقان یک سوم خارجی واژن و احتقان عروقی تغییر کرده و از بین میرود. ضربان نبض کاهش یافته و بافتها از تورم خارج میشوند.رنگ تیره واژن به رنگ اولیه باز گشته و اندامهای جنسی به حالت طبیعی اولیه خود بر میگردند. بدن آرام و سست شده و گاهی عرق میکند. قابل ذکر است در پاسخ فیزیولوژیکی زن به تحریکات جنسی، اعضاء غیر تناسلی بدن نیز واکنشهایی دارند از جمله: تغییراتی در پستان، در بعضی موارد احساس اجبار در دفع ادرار در طول آمیزش یا پس از آن، افزایش فشار خون، افزایش ضربان قلب، افزایش تعداد دم و بازدم و نفسهای عمیق، تعریق ( این واکنش در افراد متفاوت است، در مرحله رسیدن به آرامش بعضی احساس گرمای شدید میکنند و بعضی احساس سرما. در بسیاری موارد در قسمتهای مختلف بدن قطرات عرق جاری میشود.)




:: برچسب‌ها: مراحل یک آمیزش لذتبخش ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب